דלג על חיפוש 1
חיפוש 1
דלג על ניווט מהיר
ניווט מהיר
דלג על Banners
Banners
אינסטגרם
עמותה cinema
צרכנות
יוטיוב
פייסבוק
חנות וירטואלית

עמותת חיל הים ברשת

נוירומרקטינג - הפסיכולוגיה של השכנוע - פרסום מכוון רגשות

נוירומרקטינג - הפסיכולוגיה של השכנוע - פרסום מכוון רגשות


במסגרת מפגש הנטוורקינג החודשי , חבר העמותה יובל הולנדר, סיקר בהרצאה מרתקת ומעשית על האמת המפתיעה שמאחורי השפעת הרגשות והתהליכים במוח על צרכנים, ואיך המפרסמים יכולים לנצל את מודל 7 הרגשות כדי ליצור טריגרים לשכנוע מיידי והעברה אפקטיבית של כל מסר פרסומי.

הפקה: עמותת חיל הים בשיתוף ארגון IBC - ינואר 2021
סיכום שנת 2019

סיכום שנת 2019


הסרטון מציג את פעילויות העמותה ואירועי המורשת שהתקיימו במהלך שנת 2019

עריכה: עמותת חיל הים - דצמבר 2019
יו"ר עמותת חיל הים ומנהל מרכז ההשמה בראיון ברדיו האינטרנטי 'רדיו סול'

יו"ר עמותת חיל הים ומנהל מרכז ההשמה בראיון ברדיו האינטרנטי 'רדיו סול'


הראיון התקיים במסגרת תכנית "כי אני חייל" המיועדת להנגיש את פועלן של העמותות ללוחמים והחיילים המשוחררים

מראיינת: מנחת התכנית עו"ד הולי שוורץ - 28/12/2020
עבור לתוכן העמוד